Az online pénztárgépek cseréje körüli szabályok viharos gyorsasággal változnak!
2013. szeptember 19-én tett közzé a NAV egy közleményt, hogy nem kell bírságtól tartania annak a vállalkozásnak, aki még
- Nem rendelkezik online pénztárgéppel, DE…
- Már megigényelte szeptember 3-ig a regisztrációs (üzembe helyezési) kódot és ezzel rendelkezik is, ÉS….
- ITT A LÉNYEG! rendelkezik online kapcsolatra képes pénztárgép beszerzésére vonatkozó szerződéssel, vagy visszaigazolt foglalással.
Eddig azt kommunikálta a hivatal, hogy nem fontos neki a szerződés vagy a foglalás visszaigazolása. De most hirtelen szeptember 19-én bekeményítettek és már csak a szerződés és foglalás megléte mellett lehet továbbra is a régi pénztárgépet használni október 1 után.
Azóta az Engedélyezési Hivatal közleménye szerint 18 engedélyezett pénztárgép létezik. Tehát van választék. Most már nem lehet tovább halogatni a döntést. Meg kell rendelni a pénztárgépet! Ha ez elmarad, akkor a bírság kiszabását már nem lehet megúszni. Van még néhány nap. Nem fontos, hogy legyen raktáron a forgalmazónak pénztárgépe, csak szerződjön vagy igazolja vissza a rendelést.
Halogatás időszaka itt befejeződött. Most már dönteni kell.
Vélemény, hozzászólás?